Ehdot

Toimitustavat

Kaikki tilaukset toimitetaan UPS:llä!
 

UPS

Kaikki asiakkaat saavat seurantanumeron, jonka avulla paketin kulkua voidaan seurata koko kuljetusketjun ajan. Kaikki paketit on vakuutettu sinun turvallisuuttasi ajatellen.
UPS ei toimita tilauksia viikonloppuisin eikä paikallisina juhlapäivinä.
Huomaa, että toimitusosoitteen ja laskutusosoitteen on oltava samat, ellei sinulla ole UPS:n My Choice -tiliä.
 
UPS Economy

Toimitus:
UPS toimittaa pakettisi kotiovelle klo 8.00–19.00 (paikallista aikaa). Paketti toimitetaan vain, jos joku on paikalla kuittaamassa toimituksen.
UPS yrittää paketin toimitusta kolme kertaa. Jos et ole kotona ensimmäisellä kerralla, toimitusta yritetään uudelleen seuraavana päivänä. Jos pakettia ei saada toimitetuksi kolmesta yrityksestä huolimatta, sitä säilytetään viisi päivää paikallisessa UPS:n asiakaspalvelupisteessä. Kaikki UPS:n asiakaspalvelupisteet ovat avoinna viikon jokaisena päivänä.

Noutamattomat tai vastaanottamattomat tilaukset:
Jos teet tilauksen, etkä nouda sitä viiden päivän kuluessa (UPS yrittää toimittaa pakettiasi kolme kertaa ennen kuin se päätyy UPS:n asiakaspalvelupisteeseen) siitä hetkestä, kun paketti on saapunut UPS:n asiakaspalvelupisteeseen, tai kieltäydyt vastaanottamasta pakettia, kun sitä toimitetaan sinulle, et saa täyttä hyvitystä tilauksestasi. Sen sijaan joudut maksamaan toimitusmaksun ja hallinnointikulut, yhteensä 30 euroa.

Palautukset:
Katso kohta "Palautukset".

UPS Express

Toimitus:
Toimitusaika on 1 arkipäivä useimmille paikkakunnille Suomessa, kun tilaus tehdään arkipäivänä ennen klo 16.00 (CET).
UPS toimittaa pakettisi kotiovelle klo 8.00–19.00 (paikallista aikaa). Paketti toimitetaan vain, jos joku on paikalla kuittaamassa toimituksen.
UPS yrittää paketin toimitusta kolme kertaa. Jos et ole kotona ensimmäisellä kerralla, toimitusta yritetään uudelleen seuraavana päivänä. Jos kaikki kolme yritystä epäonnistuvat, pakettia säilytetään viiden päivän ajan paikallisessa UPS:n asiakaspalvelukeskuksessa.

Palautukset:
Katso kohta "Palautukset".

PostNord

Toimitus:
Toimituksesi on lähetetty Postin välityksellä, ja se saapuu toimipaikkaasi todennäköisesti 1-3 arkipäivän kuluessa. Lähetyksen seurantakoodi toimitetaan vahvistusviestin ja kuitin yhteydessä.

Palautukset:
Katso kohta "Palautukset".

Posti

Toimitus:
Toimitus sinua lähimpään toimituspaikkaan turvallisesti, varmasti ja nopeasti Postin kautta. Kun tilauksesi on lähtenyt meiltä, sen toimitusaika on ainoastaan 1-2 päivää (joillekin paikkakunnille kolme päivää). Ilmoita kassalla matkapuhelinnumerosi ja saat tekstiviestin, kun lähetyksesi on noudettavissa. Mikäli paketti jää noutamatta, veloitamme 30 € toimitus- ja käsittelykuluja. Postin sivuilla voit itse valita pakettisi noutopaikan. Noutopaikan valinta on maksuton palvelu. Valitse sinulle sopivin postin palvelupiste tai pakettiautomaatti tämän linkin kautta: www.posti.fi.


Palautukset:
Katso kohta "Palautukset".

 

Maksutavat

Hyväksymme VISA-, Master Card- ja Euro Card -kortit sekä PayPalin ja Svea.

Caliroots.fi-sivustolla voit maksaa turvallisesti ja kätevästi luottokortilla.

Kumppanimme on DIBS, yksi Euroopan johtavista maksupalvelujen tarjoajista. DIBS käsittelee luottokorttitietosi suoraan ja turvallisesti. Luottokorttitietoja ei rekisteröidä Caliroots.fi-sivustolle. Et joudu maksamaan ylimääräisiä kuluja, jos valitset tämän vaihtoehdon. Jos sinulla on kysyttävää tästä maksutavasta, ota yhteys korttisi myöntäneeseen tahoon.

Svea Checkout
Svea Checkout -ratkaisulla maksat turvallisesti ja kätevästi laskulla, erämaksulla, luottokortilla ja pankkisiirrolla.

 
PayPal

Kun valitset maksutavaksi PayPalin, sinut ohjataan PayPalin sivuille maksun suorittamiseksi. Yksinkertaista ja turvallista. Jos sinulla on kysyttävää tästä maksutavasta, ota yhteyttä PayPaliin: www.paypal.com.

Svea Lasku (Faktura)

SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Huomioithan seuraavat asiat: Kun valitset vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä. Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko.

Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta. Laskun muuttaminen tililuotoksi Sinulla on mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löydät tililuoton tarkemmat luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voit tehdä ostoksiasi tiliisi Svean sopimusasiakkailta. Voit tehdä lisäostoksia aina, kun Sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

Tililuoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli haluat hyödyntää tiliäsi sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luottosi maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, tulee Sinun nostaa kuukausittaista lyhennyserää. Vastaavasti, mikäli haluat pidentää maksuaikaasi, voit pienentää kuukausittaistalyhennyserääsi. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai [email protected].

Svea Osamaksu (Delbetala)

SveaWebpay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun olet hyväksynyt luotonmyöntökriteerit ja täyttänyt henkilötunnuksesi kassalla. Saat kotiisi osamaksusopimuksen (2 kappaletta) joista Sinun tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla saat myös samaksun tarkemmat ehdot, jotka allekirjoituksellasi hyväksyt.

Luottoajan valitset Sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kulujakäyttämättömältä luottoajalta. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai [email protected].

Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme. Lue tarkemmat ehdot tästä. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai tililuottosopimuksestamme, jonka löydät www.sveawebpay.fi. Svea noudattaa myös henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta.

 
 

Useamman tuotteen tilaaminen

Pidätämme oikeuden peruuttaa tilaukset, joissa tilataan useampia kappaleita samaa tuotetta, erityisesti, kun on kyse rajoitetuista eristä ja lenkkareista.
Jos olet epävarma, lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme osoitteeseen [email protected].
 

Hintavirheet

Pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksen, jossa on hintavirheitä, tai muuttaa sitä.
 

"Mystery Box" - mysteerilaatikon ehdot

Normaali täysi palautusoikeus, mutta sinun on palautettava koko laatikko. Yksittäisiä tuotteita EI voi vaihtaa.
 

"3 for 2" campaign

Terms for orders placed during the "3 for 2" campaign Buy 3 pay for 2, get the cheapest one free. When you buy 3 items from our sale you will automatically get the cheapest one free.

Returns or Exchanges: We do not offer exchange right when taking part of this offer, we do however offer a 30-day return for a refund policy, this also applies to items on sale. We only accept a complete return of the full order, you cannot return parts of the order so all of the items bought with this campaign needs to be returned in order for the return to be accepted. If you return parts of the order and not the complete order, we reserve the right to deny the return and send the item(s) back to you.