Ehdot

Toimitustavat

Kaikki tilaukset toimitetaan UPS:llä!
 

UPS

Kaikki asiakkaat saavat seurantanumeron, jonka avulla paketin kulkua voidaan seurata koko kuljetusketjun ajan. Kaikki paketit on vakuutettu sinun turvallisuuttasi ajatellen.
UPS ei toimita tilauksia viikonloppuisin eikä paikallisina juhlapäivinä.
Huomaa, että toimitusosoitteen ja laskutusosoitteen on oltava samat, ellei sinulla ole UPS:n My Choice -tiliä.
 
UPS Economy

Maksut ja toimitus:
Maksu tilausta kohden on 4,9 euroa.
UPS toimittaa pakettisi kotiovelle klo 8.00–19.00 (paikallista aikaa). Paketti toimitetaan vain, jos joku on paikalla kuittaamassa toimituksen.
UPS yrittää paketin toimitusta kolme kertaa. Jos et ole kotona ensimmäisellä kerralla, toimitusta yritetään uudelleen seuraavana päivänä. Jos pakettia ei saada toimitetuksi kolmesta yrityksestä huolimatta, sitä säilytetään viisi päivää paikallisessa UPS:n asiakaspalvelupisteessä. Kaikki UPS:n asiakaspalvelupisteet ovat avoinna viikon jokaisena päivänä.

Noutamattomat tai vastaanottamattomat tilaukset:
Jos teet tilauksen, etkä nouda sitä viiden päivän kuluessa (UPS yrittää toimittaa pakettiasi kolme kertaa ennen kuin se päätyy UPS:n asiakaspalvelupisteeseen) siitä hetkestä, kun paketti on saapunut UPS:n asiakaspalvelupisteeseen, tai kieltäydyt vastaanottamasta pakettia, kun sitä toimitetaan sinulle, et saa täyttä hyvitystä tilauksestasi. Sen sijaan joudut maksamaan toimitusmaksun ja hallinnointikulut, yhteensä 30 euroa.

Palautukset:
Katso kohta "Palautukset".

UPS Express

Maksut ja toimitus:
Maksu tilausta kohden on 35 euroa ja toimitusaika on 1 arkipäivä useimmille paikkakunnille Suomessa, kun tilaus tehdään arkipäivänä ennen klo 16.00 (CET).
UPS toimittaa pakettisi kotiovelle klo 8.00–19.00 (paikallista aikaa). Paketti toimitetaan vain, jos joku on paikalla kuittaamassa toimituksen.
UPS yrittää paketin toimitusta kolme kertaa. Jos et ole kotona ensimmäisellä kerralla, toimitusta yritetään uudelleen seuraavana päivänä. Jos kaikki kolme yritystä epäonnistuvat, pakettia säilytetään viiden päivän ajan paikallisessa UPS:n asiakaspalvelukeskuksessa.

Maksu:
Tällä hetkellä UPS Express -toimitustapaa ei voi yhdistää mihinkään Klarnan palveluihin. Pyydämmekin käyttämään jotain muuta maksutapaa UPS Express -tilauksiin.

Palautukset:
Katso kohta "Palautukset".

 

Maksutavat

Hyväksymme VISA-, Master Card- ja Euro Card -kortit sekä PayPalin ja Klarnan.

Caliroots.fi-sivustolla voit maksaa turvallisesti ja kätevästi luottokortilla.

Kumppanimme on DIBS, yksi Euroopan johtavista maksupalvelujen tarjoajista. DIBS käsittelee luottokorttitietosi suoraan ja turvallisesti. Luottokorttitietoja ei rekisteröidä Caliroots.fi-sivustolle. Et joudu maksamaan ylimääräisiä kuluja, jos valitset tämän vaihtoehdon. Jos sinulla on kysyttävää tästä maksutavasta, ota yhteys korttisi myöntäneeseen tahoon.

Klarna Checkout
Klarna Checkout -ratkaisulla maksat turvallisesti ja kätevästi laskulla, erämaksulla, luottokortilla ja pankkisiirrolla. Katso Klarnan ehdot tästä.

 
PayPal

Kun valitset maksutavaksi PayPalin, sinut ohjataan PayPalin sivuille maksun suorittamiseksi. Yksinkertaista ja turvallista. Jos sinulla on kysyttävää tästä maksutavasta, ota yhteyttä PayPaliin: www.paypal.com.

Klarna-tili

Jos asut Tanskassa, Suomessa, Norjassa tai Ruotsissa (ei erämaksuja Norjassa), voit valita laskulla maksamisen.
Lasku on sekä yksityis- että yritysasiakkaiden valittavana. Toimitamme vain viralliseen osoitteeseesi tai yrityksesi lailliseen osoitteeseen. Sinun on oltava vähintään 18-vuotias. Käytämme kaikkeen laskutukseen Klarna Europe AB:tä. Luottotiedot tarkistetaan välittömästi.
Lasku lähetetään Klarnalta sähköpostitse suoraan sinulle samalla hetkellä, kun paketti lähtee meiltä.

Klarnan erämaksut

Voit valita maksujen jakamisen eriin, alkaen 100 SEK/kk tai vähintään 1/24 kuukaudessa. Voit aina maksaa myös koko summan. Vuosikorko: 18 %.
Jos et maksa maksukauden aikana, sinulle lähetetään muistutuksia ja maksuvaatimuksia. Lisäksi joudut maksamaan korkoa ja muistutusmaksuja.

Jos sinulla on kysyttävää maksuistasi, ota yhteyttä Klarnaan:
Soumi
Tanska

Klarna-lasku

Laskua voivat käyttää sekä yksityis- että yritysasiakkaat. Toimitamme vain viralliseen osoitteeseesi tai yrityksesi lailliseen osoitteeseen. Sinun on oltava vähintään 18-vuotias. Käytämme kaikkeen laskutukseen Klarna Europe AB:tä. Luottotiedot tarkistetaan välittömästi. Lasku lähetetään Klarnalta sähköpostitse suoraan sinulle samalla hetkellä, kun paketti lähtee meiltä.

Laskutuslisä:
Suomi 5 euroa.
Norja 49 NOK
Tanska 39 DKK

Jos sinulla on kysyttävää maksuistasi, ota yhteys Klarnaan:
Soumi
Tanska
Norja

 

Peruutukset ja vaihdot

Note: During SALE, weekends and bank holidays, once your order has been placed we cannot stop the process of items being sent. Please use the return form if you don't want your items.
Jos haluat peruuttaa tilauksesi tai tehdä siihen muutoksia, on tärkeää, että otat meihin yhteyttä mahdollisimman pian ennen kuin ehdimme pakata ja toimittaa tilauksen.
Kun lähetät meille sähköpostia, kirjoita aina aihekenttään tilausnumerosi sekä "PERUUTUS" tai "TILAUKSEN MUUTOS". Me käsittelemme asiasi.
Jos tilaus perutaan, kun se on jo toimitettu, pidätämme oikeuden veloittaa
10 euron jälleenvarastointimaksun.
 

Useamman tuotteen tilaaminen

Pidätämme oikeuden peruuttaa tilaukset, joissa tilataan useampia kappaleita samaa tuotetta, erityisesti, kun on kyse rajoitetuista eristä ja lenkkareista.
Jos olet epävarma, lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme osoitteeseen info@caliroots.com.
 

Hintavirheet

Pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksen, jossa on hintavirheitä, tai muuttaa sitä.
 

"Mystery Box" - mysteerilaatikon ehdot

Normaali täysi palautusoikeus, mutta sinun on palautettava koko laatikko. Yksittäisiä tuotteita EI voi vaihtaa.
 

"3 for 2" campaign

Terms for orders placed during the "3 for 2" campaign Buy 3 pay for 2, get the cheapest one free. When you buy 3 items from our sale you will automatically get the cheapest one free. If one of the ordered items is out of stock, we reserve the right to cancel the entire order. We will notify you by mail which product that was out of stock. We will then cancel your entire order. The remaining products on your order will automatically be shown at the online store, so that you are able to place a new order.

Returns or Exchanges:
We have a 30 days return policy, this also applies to items on sale. Upon return of the free product, we will not refund you since the product never was charged for. If you return a product that you paid for, but choose to keep the free product, then you are no longer entitled to take part in the Promotion 3 for 2. You then have to pay for the free product, and we will refund you the difference between the returned item and the free product.