FAQ

Milloin asiakaspalvelu on avoinna?

Asiakaspalvelumme on avoinna maanantaista perjantaihin. Voit lähettää sähköpostia milloin vain – vastaamme mahdollisimman pian. Tavoitat meidät myös puhelimitse pyhättöminä arkipäivinä kello 08.00-18.00. Jotta voimme auttaa sinua mahdollisimman nopeasti, otathan tilausnumerosi valmiiksi esille.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Jotta saisit tilaamasi tuotteet mahdollisimman nopeasti, käsittelemme tilauksesi pian sen hyväksymisen jälkeen. Tämän vuoksi tilausta ei ole mahdollista peruuttaa.

Voinko muuttaa/täydentää tilaustani?

Jotta saisit tilaamasi tuotteet mahdollisimman nopeasti, käsittelemme tilauksesi pian sen hyväksymisen jälkeen. Tämän vuoksi tilausta ei ole mahdollista peruuttaa. Mikäli olet tehnyt tilauksen illalla kello 17.00-07.00 välillä, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] Voimme mahdollisesti keskeyttää tilauksen riippuen siitä, kuinka pitkälle se on edennyt. Ilmoitathan aina tilausnumeron ja toimitustavan viestissä, jotta löydämme tilauksesi nopeasti.

Haluan palauttaa osan tuotteista/koko tilauksen, ja olen valinnut maksutavaksi Klarna-laskun. Miten toimin?

Mikäli aiot palauttaa yhden tai useampia tuotteita ja olet valinnut maksutavaksi Klarna-laskun, suosittelemme maksamaan kaikki tuotteet ja odottamaan hyvitystä meiltä. Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä Klarnaan puhelimitse 09 - 425 99 771 tai osoitteessa www.klarna.fi, ja pyytää heitä siirtämään eräpäivää. Käsittelyaikamme palautuksissa on 14 päivää. Välttyäksesi ylimääräisiltä kuluilta, kuten muistutuksilta, suosittelemme valitsemaan jommankumman näistä vaihtoehdoista.

Miten alennuskoodit toimivat?

Alennuskoodimme voivat joissakin tapauksissa sisältää rajoituksia. Luethan lisätiedot tarkkaan käyttäessäsi alennuskoodia. Alennuskoodi aktivoidaan kassalla: syötä koodi ostoskorin alapuolella olevaan ”Lisää alennuskoodi” -kenttään ja klikkaa ”Aktivoi koodi”. Huomaat, että ostoskorissasi olevan tuotteen/tuotteiden hinta muuttuu. Jos et saa alennusta, vaikka toimit ohjeiden mukaisesti ja alennuskoodi on voimassa, älä tee tilaustasi loppuun. Emme nimittäin voi myöntää alennuksia jälkikäteen. Ota sen sijaan meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme sinua!

Voinko seurata tilaukseni etenemistä?

Heti kun tuotteesi lähtevät varastostamme, saat sähköpostiisi vahvistuksen ja seurantalinkin, jonka avulla voit seurata pakettisi etenemistä. Seuranta aktivoituu ensimmäisen kerran, kun tavarantoimittaja rekisteröi lähetyksen. Tämän vuoksi seurantalinkki ei välttämättä toimi heti tilausvahvistuksen vastaanottamisen jälkeen. Jos seuraat pakettisi etenemistä ja huomaat, että se on saapunut valitsemaasi postitoimistoon, sinun ei tarvitse odottaa erillistä ilmoitusta. Voit noutaa paketin seurantalinkistä löytyvällä lähetystunnuksella ja henkilöllisyystodistuksella. Tilauksen toimitusosoitteen muuttaminen jälkikäteen ei valitettavasti ole mahdollista.

Olen valinnut toimitustavaksi Jetpakin, kuinka se toimii?

Kun teet ostoksia sivuillamme, voit valita toimitustavaksi Jetpakin. Tuotteet toimitetaan tällöin samana iltana edellyttäen, että olet tehnyt tilauksesi ennen kello 15.00 arkipäivänä.

Jetpak toimittaa tilaamasi tuotteet samana iltana kello 18.00-22.00 välillä seuraaviin kaupunkeihin: Helsinki, Vantaa, Espoo, Kauniainen, Söderkulla, Kerava, Tuusula ja Järvenpää.

Jetpak ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse juuri ennen toimitusta. On tärkeää, että olet antanut oikean puhelinnumeron tilauksen tekemisen yhteydessä ja olet tavoitettavissa toimitusaikojen puitteissa.

PS. Koska Jetpak lähettää tuotteesi lentokoneella, et voi valita tätä toimitustapaa tilatessasi spray-pulloja. Pumppupullojen tilaaminen sujuu sen sijaan täysin ongelmitta.

Miten osaan valita oikean koon?

Tuotekuviemme vieressä on kokotaulukko, josta saat tarkempaa tietoa kyseisen tuotteen kokovaihtoehdoista. Tarkistathan oikean koon kokotaulukosta ennen tilauksen tekemistä, sillä koot voivat vaihdella eri merkkien ja mallien välillä. Jos tilaat vahingossa väärän koon, sinulla on aina 30 päivän palautus- ja vaihto-oikeus tehdessäsi ostoksia sivuillamme.

Pakettini oli vahingoittunut vastaanotettaessa, miten toimin?

Kun noudat tilauksesi postitoimistosta tai vastaanotat kotiinkuljetuksen, on tärkeää tarkastaa, ettei paketti ole vahingoittunut kuljetuksen aikana. Jos huomaat paketin olevan vahingoittunut, ilmoita asiasta heti postitoimistoon tai kuriirille. Jos et ilmoita vahingosta heti vastaanottamisen yhteydessä postiin tai kuriirille, vaan avaat paketin huomataksesi, että tuote on vahingoittunut, on meidän ja tavarantoimittajan vaikeaa ratkaista ongelma.

Miten palautan tilaukseni?

Palautuslomake on täytettävä ja lähetettävä palautettavien tai vaihdettavien tuotteiden yhteydessä. Liitä palautuslomake pakettiin ja jätä postitoimistoon. Asiakkaana vastaat palautuksen toimituskuluista. Vaihdettaessa uusi tuote lähetetään tietenkin maksutta.

Miten teen reklamaation tuotteesta?

Mikäli olet vastaanottanut virheellisen tuotteen, josta haluat tehdä reklamaation, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse ennen kuin palautat tuotteen.

En ole saanut palautuslomaketta, miten toimin?

Mikäli haluat palauttaa tuotteen, mutta sinulta puuttuu palautuslomake, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse niin autamme sinua. Ota tilausnumerosi valmiiksi esille, jotta voimme nopeasti luoda uuden palautuslomakkeen.




Onko teillä kysymyksiä? Ota yhteyttä asiakaspalveluun.